Thursday, April 15, 2010

JEMPUTAN KENURI FAEZAH ISMAIL

Semua rakan rakan tingkatan 6 1976-77 SMDSO dengan ini dijemput oleh FAEZAH ISMAIL dan suami ( adik cikgu Mahmud Ismail, dulu kelas 6A1, yang kecik kecik cute tu) ke majlis kenuri meraikan perkahwinan putera mereka di Alor Setar, Kedah. Butir butir adalah seperti berikut:-




3 comments:

ARL, BNM (6A1) said...

Jauh beza wajah waktu zaman persekolahan dahulu dan usia emas kini.Sebagaimana kematangan wajah begitu juga harapnya kematangan keimanan dan taqwa.Terngin sangat bertemu teman-teman rapat SMDSO setelah 33 tahun berpisah.

ibnusaman aljalawi - pemikiran seorang jelata said...

Insya Allah Rani, hang cari la masa free balik kenuri Faezah ni. Itu hari kenuri Zahari pun ramai tak dapat pi, pasai hari Ahad di Kedah kerja. Sementara kita buat satu reunion khas, buleh la tumpang kenuri kekawan dulu..

ARL, BNM(6A1) said...

Saya cuba.. jika tidak kena btugas atau tiada urusan rasmi luar daerah/negara...tetapi jika Allah takdirkan x dapat jumpa, saya mohon maaf pada semua...insyaAllah doakan saya agar suatu hari kita dapat berjumpa juga...contohnya Jumaat lepas saya telah berjumpa & makan dengan Hashim Ismail..muka & badan dia melecup sebab masakan keropok untuk anak..rajin dia, bapa mithali.