Tuesday, June 15, 2010

MATI HIDUP BALIK

Pada pertemuan kenuri Samsudin Idris di Jitra baru baru ni..ramai rakan rakan dapat datang. Banyak perkara disembangkan..habg berita kawan nu kawan ni..
Alkisah.. Samsudin Shaari pun meriwayatkan kisah pertemuannya dengan Saidin FAMA di KL baru baru ni ketika dia menghadiri satu taklimat. Si Saidin yang nak bagi taklimat ke dia..rupanya Saidin masih kenai dia..
Ironiknya..dalam habag berita yang saya dapat dulu ketika usaha menjejaki kawan-kawan lama ini, Abu Samah kata Saidin telah meninggal dunia..Abu Samah orang kuat FAMA..mustahil berita itu was was..jadi Din Shari terus konteks Saidin jam jam tu jugak dan dapat bercakap dengan dia..rupa rupa berita dari Abu Samah itu betul tetapi tersalah Saidin..Saidin FAMA jugak tetapi bukan Saidin SMDSO..maka riuh rendah lah suasana..begitulah senario bila jumpa kawan lama..
Akibat makan daging kenuri banyak..saya kena gout..lambat sikit la download gambag kat blog..mengamuk lah lipha dengan Cup Abaih..Pak Ku Azir jadi mangsa.. he he he..
Apapun di kenuri Din Serih ni, dapat bertemu Ku Om, Non Kodiang, Ku Supiah ,Lan Tok Nog dan Saulius yang sebelum ni tak pernah jumpa dalam majlis majlis terdahulu..ada dua tiga orang lagi yang payah nak jumpa..Hamidon, Puzi awang, asiah saad..tok mat lebai sudin dan Saad mai lambat..Rahman bataih Bengkok pun lambat..Deris Ahmad dengan Mi Japag selisih kut jalan..apapun tahniah Din Deris dan selamat menerima menantu kedua. Sila LIHAT FOTO

2 comments:

Hj ARL, BNM said...

TQ Mad....(and Pak Ku Azir)dapat juga dilihat wajah sahabat-sahabat bergembira bila bertemu di kenduri di Kedah dalam blog.Kepada semua didoakan agar sihat walafiat,moga semakin hari semakin bertambah iman dan amal.

ibnusaman aljalawi - pemikiran seorang jelata said...

Salam Rani..InsyaAllah keep in touch..but don't go..he he he..
kita sedang rancang nak buat reunion pada hujung tahun nanti..moga hang dapat adjust kut jadual hang supaya dapat join majlis tersebut..