Friday, May 7, 2010

JOM BALIK SMJ - ALUMRA , 4 & 5 JUN 2010

Di penghujung semua program, pada petang 5hb selepas maghrib, adalah masa untuk Santai & Sembang yang akan berlansung di Taman Siswa, Bandar Darulaman, Jitra. Program ini bertujuan memberi peluang eksklusif kepada kita bertemu rakan-rakan batch masing-masing sambil makan makan. Kos makanan di sini tidak termasuk dalam bajet JOM BALIK SMJ sebaliknya perlu ditanggung oleh setiap individu dengan kadar RM15.00 seorang. Saya harap kumpulan kita 1971-75/76 akan ujud di salah satu sudut di Dewan Taman Siswa pada tarikh tersebut. InsyaAllah.

6 comments:

Diah said...

Ada sorang Ex-smj contact saya. Bacth 72-76 Izham Said (012-4940203)...mungkin En. Mat kenai kut...dia dok cari geng..tak pernah jumpa lagi kawan2 Ex Smj ni. saya agak2 dia ni bacth En. Mat kut...dia keja kat Imigresen. FB dia Izham Said.....Saya kesian kat dia dok habaq tak pernah jumpa geng lagi lepas keluaq sekolah.....

kamal said...

Dah kontek ngan Izham Said..insyallah dia akan mai 4,5 jun nanti

ibnusaman aljalawi - pemikiran seorang jelata said...

tk Diah. saya baru keluag hutan. TK Kamal.. jembatan persahabatan kita..

Anonymous said...

Iss..syok gak ni...tapi tak tau nak pi ke tak...RAMLAN HUSSIN

Diah said...

En. Mad, Alhamdulillah dah selamat keluaq hutan. Tentu dpt pengalaman yang menarik yg boleh dishare na...
En. Ramlan war-war la pd kekawan balik Jitra..leh jumpa kawan2 macan En.Izham tu...kesian kan.

Ku Azir said...

Salam Mad,
Hang pi cari apa dalam hutan tu,
nak kata cari pokok karas hang ada ladang dah. Cari petai ni kat nat Tok Jalai bercambah. Nak cari derian liar,bagi can kat depa dok dalam hutan sudahlah. hang nak makan balik mai Tok jalai ni, berlonggok.