Wednesday, May 26, 2010

TAKZIAH LAGI

Hari ini Rabu 26.05.10 saya kehilangan dua orang bekas rakan sekerja dulu serentak yang telah kembali ke rahmatullah sesudah menghidapi kencing manis kronik sejak sekian lama.. Arwah Shamsudin Kadir atau saya panggil dia Bang Din meninggal di Hospital Serdang pada pukul 1.00 pagi manakala Arwah Abdul Halim Abdul Aziz yang juga rakan memancing saya meninggal pada pukul 12.50 tengahari. Arwah Bang Din di kebumikan di Bangi pada pukul 11.00 pagi dan sesudah selesai ketika dalam perjalanan balik ke Salak Tinggi, dapat mesej pula Arwah Halim sudah menghembus nafas terakhir di rumahnya di Kajang. Beliau di kebumikan di Tanah Pekuburan UKM Bangi. Abang Din berusia 53 tahun dan Halim 48 tahun.
Kepada balu kedua-dua rakan saya ini serta seluruh keluarga mereka, sekali lagi saya ucapkan takziah diatas kepulangan orang yang di kasihi kepangkuan Ilahi. Mudah-mudahan merahmati oleh Allah keatas roh mereka berdua.
Yang ditinggalkan, kehidupan perlu diteruskan. Sehingga akan tiba saat itu, kita juga pasti akan menjejaki mereka.

2 comments:

Ku Azir said...

Begitulsh Mat,ajal ditangan Tuhan,sampai masa dia ambil balik.Moga roh sahabat2 ini digolongkan dalam golongan yang beriman.Takziah juga pada Basharah di atas Pemergian bapanya.

Jamaludin Abu Bakar said...

takziah diucapkan