Thursday, May 20, 2010

KENURI SHAMSUDIN IDRIS SMDSO

Dibawah ini di panjangkan jemputan sedara kita Shamsudin Idris SMDSO 1976-77 ke majlis kenuri kahwin anak beliau pada SABTU 12 JUN 2010 DI TAMANA TUNKU SERINA, BDR DARULAMAN, KEDAH. Harap kawan kawan dapat datang memeriahkan majlis sedara kita ni.

Assalamualaikum tuan.saya sekeluarga dengan besar hati ingin mempersilakan tuan sekuarga ke majlis perkahwinan anak perempuan kami (Ainun Nadiah) di alamat 562 jalan Atira 6.Tmn Tunku Sarina,Jitra Kedah pada 12 Jun 2010(Sabtu).Semoga dengan kehadiran tuan sekeluarga akan memeriahkan lagi majlis kami nanti.Saya ingin mewakilkan kepada tuan untuk menghebah dan menjemput kawan rakan kita yang lain kemajlis itu nanti.Andaikata terdapat rakan-rakan kita yang dapat meluangkan masa untuk hadir maka saya memohon jasa baik tuan untuk merancang pertemuan dengan rakan-rakan lama kita.Apapun saya dahului dengan ucapan terima kasih dan tahniah diatas segala usaha tuan yang terdahulu dan akan datang. Semoga jasa dan usaha baik tuan akan diberkati dan dirahmati.Bersama-sama ini saya sertakan pelan lokasi dan foto kenangan semasa di SMDSO untuk kawan-kawan yang mungkin sudah lupa mana satu itu samsudin.Wassalam.











4 comments:

Ku Azir said...

Salam,
Nak tengok gambar terbaru Shamsudin Idris sila layari khooahjit.blogspot.com di atas tajuk kenduri Faezah Ismail pada 2 Mei 2010.(gambar pertama- duduk dengan zahari ismail)

Unknown said...

Pukoi brapa ni nak berimpun di rumah din deris. Petang ckit elok pasai hari tu banyak kenuri di Kedah

Hj ARL, BNM said...

Terima kasih Din. Minta maaf saya tak dapat hadir kali ini kerana ada program di BNM. Semoga meriah dan sahabat SMDSO bergembira kerana dapat bertemu.

ibnusaman aljalawi - pemikiran seorang jelata said...

Det ada telefon, suruh kekawan mai lewat sikit pasai kenuri banyak hari tu..betoi jugak kat Cup Abaih tu..aku mungkin tidak dapat balik.. takat ni 50/50..