Monday, March 8, 2010

KENURI SITI MARIAM HAMZAH


Dua hari lalu Mazli tpon tanya ada dak terima kad kawin dari Siti Mariam. Saya jawab dak lagi tapi Siti Mariam dah bagitau thru telefon bila saya jemput dia makan kenduri Zahari Ismail di Alor Setar.

Hari ini baru kad dia sampai. Kenduri pada hari AHAD 14 MAC 2010 di rumah dia di Bukit Kayu Hitam , Kedah. Betoi-betoi kat sempadan siam nu. Alamak, memang bukan rezeki la nampaknya Siti aii. 13 dgn 14 nak kena ambil anak balik cuti dari Politeknik dan UiTM. Tak dapat nak join macam kenduri kakja dan satirah. Kenduri Siti jadi macam kenduri Noran. Saya tidak dapat ruang nak tumpang meriahkannya. Maaf manyak-manyak.

Kakja sure pi kut. Jamen apa. Mazli. Fatimah Md Zin. Md Rahim dll..Semoga majlis diberkati dan dirahmati Allah.

3 comments:

Jamaludin Abu Bakar said...

aku dapat dah kad kenuri dia lama dah tengok nama laki hj mohd ridwan aku tak kenai.Tgk nama ct mariam baghu cam.Memang aku kena pi tgk kawan lama.

mazlee said...

salam Semua..
saya baru tadi berbincang dengan kamal...InsyaAllah kalau tiada apa2aral, saya juga kan ker Kenduri Umah Kak CT Mariam, saya akan cuba untuk mengajak member2 lain p sama, naik van buruk saya..antaranya Pak din, Cikgu Zamri, Norsaid, Zarina Latif dan sapa2 lagi lah yang nak ikut...Jom p ramai2....

cikMilah said...

KakYam maintain muda ya...rumah KakYam duu tempat saya tumpang letak basikal....