Tuesday, February 23, 2010

KODEN MACAM SELEBRITI


Baru baru ni bersembang dengan Zulkifli Ibrahim atau kami panggil Jon di kampus dulu. Jon ni budak Kulim. Tiba tiba saja dia pi bercuti ke Jitra. Kata dia nak recall nostalgia SMJ. Tanya pi tanya mai rupanya dia form 1 & 2 di smj 1971 , 1972. Saya pun sebut la dua tiga nama kat dia, tapi nampaknya blur. Tapi bila sebut saja nama KODEN dan dan tu dia kata .. ha awat tak kenai nya si Koden tu...
Dulu masa tanya Mohiddin pun nama Koden juga score 100%. Popular sungguh di Koden ni ya....macam selebriti pulak.
Jon la ni mengetuai Unit Penerbitan, Pusat Teknologi Pendidikan, UKM , Bangi. Kalau hangpa nak konteks dia HP 013221 4671.

5 comments:

cbazmi said...

Salam Mat,

Aku lama jugak duk Kulim masa belajar kat sekolah rendah Sg Kob. Orang mungkin tak kenai aku sebab aku bukan Selebriti.

Tahniah kepada koden kerana walau bukan selebriti tapi popular 'macam selebriti'. Nih tak boleh dinafikan kerana aku pun mengalami mcm hang juga , kalau jumpa x smj kena la sebut nama Koden supaya depa ingat orang lain sama.

Tq.

madud said...

Zulkifli Ibrahim ni, ayah dia dulu kerja Pejabat Hutan kaa? Aku kenal laa kalau Zul yang tu.

ibnusaman aljalawi - pemikiran seorang jelata said...

betui madud...dia juga kartunis.. DZ buleh kongsi ilmu dgn dia.

KODEN said...

Salam,

Wow! aku pun tak pernah sedaq apa yg Mat kata tu. Selebriti tu agak far fetch kot. Biasanya, kawan yg paling senang diingati ialah kawan2 yg nakai2. Hat tu la aku ni!!!!
Anyway, aku memang ingat Zul ni sbb dia tere arts. Dlm class kami dulu Madud, Zul, Dz n aku adalah antara yg dok melawan tunjuk "tere" arts la. Mungkin juga sebab tu yg dia ingat aku.
InsyaALLAH aku akan cobtect dia. Letih baru balik dari day trip ke Aloq Staq.
Wassallam.

KODEN

Rod said...

Salam Koden,

Lama tak dengaq berita.....kami dari smjclassof76. Balik mai Jitra singgah la rumah kat Taman Mawar dekat rumah Koden duduk dulu.....ni cikgu tenis kami dulu...dok main lagi ka la ni...