Friday, July 31, 2009

Latest update + map


Salam semua.


Hikopi rumah maklangCT.


Tarikh

Hari Jumaat 7hb.Ogos 2009.


Masa

5.00 petang - 9.00 malam


Tempat

31, Jalan Enggang Utara,

Taman Keramat, KL.


Grup Koden tidak perlu sedih dan rasa bersalah kalau tidak dapat join. Kalau umur panjang, ruang masih luas untuk mencipta peluang baru. Pada prinsipnya, apapun yang kita buat mesti ada limitation. Kita tidak mampu menepati 100% spesifikasi semua orang. Sebab itu semua pihak kena reserve dan absorb segala kemungkinan yang akan berlaku. Dalam perniagaan disebut calcaluted risk. Kalau kita ternak 1000 ekor tilapia, kita tidak akan dapat menuai 1000 ekor. Mungkin tinggai 900 atu 800 atau mungkin juga 500 - bergantung kepada banyak faktor. Tapi kalau kita set hendak tuai 1000 ekor juga, kena cari jalan lain.

Orang putih kata hendaklah sentiasa hope for the best, prepare for the worst.

So, Koden, Darah 59, Madud etc etc , no sweat. No "heart feeling" esok tetap masih ada walaupun kita belum tentu akan masih ada.


Tchusss.

3 comments:

kamal said...

Salam ISA..

Apakata raya kdua atau ketiga kita buat satu lagi perjumpaan di Jitra munkin masa tu ramai yang balik kampong..boleh jumpa d sana..

Anonymous said...

elok jugak tu kalau nak buat di kelab darul aman... kena booking dari sekarang

KODEN said...

Salam,

Tetap merasakan kecewa sbb tak dapat guna kesempatan pertama utk menemukan geng darah59 dgn geng ISA. Sedikit consolation is that aku dah berjumpa dgn Mat n Cbazmi masa d majlis kenduri anak penakan Mazlee.
Cadangan Kamal tu pun bunyi baik jugak. War-warkan dulu n tengok respon sebelum nak decide utk booking tempat. Walaupun tahun ni insyaALLAH aku berhari raya d Kuantan, aku tetap sokong cadangan ni n doakan plan ni berjaya.

Wassallam,

KODEN.